ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΦ ΕΚΤΟΡΑ ΜΠΟΤΡΙΝΙ



«Έφυγε» από τη ζωή ο αγαπημένος του πατέρας


Ο γνωστός Σεφ Έκτορας Μποτρίνι έχασε ένα από τα πολυαγαπημένα του πρόσωπα, τον πατέρα του ο οποίος έφυγε από τη ζωή την περασμένη Παρασκευή. Ο Ετρούσκο όπως ήταν το όνομα του ήταν και εκείνος φημισμένος σεφ. Μάλιστα ο Έκτορας είχε μιλήσει για εκείνον σε συνέντευξη του στο ΟΚ.
«Ο πατέρας μου, με έμαθε να αγαπώ και να σέβομαι την κουζίνα. Αυτός μου έμαθε πως αν θέλω να είμαι σεφ, δεν θα πρέπει να βάζω τον εαυτό μου πάνω από την ομάδα μου, αλλά να νιώθω την ομάδα μου σαν οικογένειά μου. Με έμαθε να ακούω, να αναγνωρίζω τα λάθη μου και να νιώθω ευγνωμοσύνη για όσα καλά μου συμβαίνουν».

ΠΗΓΗ :NEWSBEAST
Share on Google Plus

About ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Comments System