AΛΛΟΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΚΑΙΛΑΣ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ:ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ:ΕΠΑΙΖΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ


Για το μπουζούκι που έπαιζε για να βγάλει το μεροκάματο, την ήττα στην προεδρία του ΠΑΣΟΚ μίλησε ο Ανδρέας Λοβέρδος.
Σε συνέντευξή του στην εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, ο Ανδρέας Λοβέρδος λέει πως στεναχωρήθηκε όταν δεν βγήκε πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. Στεναχωρήθηκα πολύ, «ήμουν, όμως, πολύ ξεκαθαρισμένος μέσα μου. Έπαιξα σε ένα δημοκρατικό παιχνίδι, όσο καλό ή κακό ήταν. Από τη στιγμή που δεν θα κέρδιζα, παρότι θα στενοχωριόμουν πάρα πολύ, είχα αποφασίσει ότι θα στήριζα αυτόν που θα κέρδιζε. Και το κάνω χωρίς να με στενοχωρεί ή να με δυσκολεύει. Το κάνω από την καρδιά μου», αναφέρει.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν έχει μετανιώσει για τη διαπόμπευση των οροθετικών γυναικών με τη δημοσιοποίηση των προσωπικών τους δεδομένων επί υπουργίας του, απαντά: «Δεν είχα δώσει εγώ τα ονόματα. Εγώ έκανα τους ελέγχους. Η νομοθεσία, βάσει της οποίας μπορεί να δημοσιευθούν τα ονόματα και να βγουν οι φωτογραφίες, είναι από το 1997. Εγώ τότε δεν ήμουν βουλευτής. Ημουν καθηγητής πανεπιστημίου και δικηγόρος. Δεν είχα καμία σχέση. Η Εισαγγελία Αθηνών έδωσε τα ονόματα και μου το χρεώνουν. Παρότι αυτό το έχει πει ήδη η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων στη Βουλή, ο ΣΥΡΙΖΑ μου το χρεώνει επίτηδες, επειδή τους έχω ενοχλήσει πολύ με την αντιπολίτευση που κάνω».
Για τον Άδωνι Γεωργιάδη και την ήττα στο τένις ο Ανδρέας Λοβέρδος αναφέρει: «Είναι πολύ νεότερός μου, άρα έχει πολλή ενέργεια από εμένα. Κατά βάση, με κερδίζει, αλλά πριν από έναν μήνα τον διέλυσα. Πήγα και βρήκα κάτι κύπελλα στο club, πήρα εγώ ένα μεγάλο και του έδωσα ένα μικρούλι, ως κύπελλο ήθους, αλλά δεν το πήρε. Του “έσπασε” το γέλιο. Δεν του αρέσει να χάνει ούτε από τον γιο του. Έγινε μεγάλο σούσουρο εκείνη την ημέρα. Δεν μπορώ να σου περιγράψω τι λέγαμε».
«Αν δεν ήσασταν πολιτικός, τι θα ήσασταν;» ήταν η ερώτηση που δέχθηκε και απάντησε: «Ήμουν καθηγητής πανεπιστημίου και δικηγόρος. Θα ήθελα να είμαι μουσικός. Ήμουν μπουζουξής, άλλωστε, στα φοιτητικά μου χρόνια. Έπαιζα για να βγάζω μεροκάματο».
Share on Google Plus

About ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Comments System